przeglądanie Kategoria
Biznes
Blisko 90% restauracji oszukuje klientów. Zatrważające wyniki…
Inspekcja Handlowa ubiegłego lata sprawdziła 169 restauracji i barów. W kurortach, na stacjach benzynowych czy dworcach. Okazało się, że aż 87% z nich wydaje mniejsze porcje niż te zadeklarowane albo jedzenie różni się składem. Może liczba!-->…
Jak kształtuje się wskaźnik PMI dla krajowej gospodarki?
PMI (PurchasingManagers Index) to indeks, który pokazuje dominującą tendencję ekonomiczną w sektorach usługowych oraz wytwórczych. Można powiedzieć, że obrazuje on decyzje managerów wysokiego szczebla w zakresie zakupów półproduktów, usług!-->…
Nowy rodzaj spółki kapitałowej już w roku 2021
Ustawa o zmianie dotychczasowych zapisów Kodeksu Spółek Handlowych oraz niektórych innych ustaw z dnia 30 sierpnia 2019 r., zacznie obowiązywać od 1 marca 2021 r. i wprowadzi na rynek nowy podmiot. Jednym z celów tego działania, jest!-->…
Matryca stawek VAT – zmiany w 2020 roku
Przepisy dotyczące nowej matrycy stawek VAT, weszły w życie 1 listopada 2019 r. i skutkowały zmianą stawek VAT w odniesieniu do produktów wydawnictw prasowych i książkowych. Większość kolejnych zapowiadanych zmian w przepisach, miała!-->…
Na czym polegają płatności odroczone? Dostępność usługi w Polsce
Płatności odroczone są odpowiedzią na rosnącą popularność zakupów online. Usługa stanowi alternatywę kredytu oraz zakupu na raty i jest rozwiązaniem coraz bardziej preferowanym przez konsumentów. Oczekiwanie na wynagrodzenie z zakładu!-->…
Biała lista podatników VAT – przydatne narzędzie dla polskich…
Wykaz informacji o podatnikach VAT został oddany do dyspozycji polskich przedsiębiorców 1 września 2019r. Biała lista zawiera informacje o podatnikach VAT i stanowi narzędzie, wykorzystywane w celu weryfikacji wiarygodności podmiotów.
!-->!-->!-->…
Optymalny outsourcing – pakiet korzyści dla przedsiębiorstwa
Outsourcing jest coraz popularniejszą formą aktywności
przedsiębiorstwa, polegającą na nawiązywaniu współpracy z
podmiotem zewnętrznym, który przejmuje część zadań, dotychczas
wykonywanych przez pracowników firmy. Założeniem outsourcingu!-->…
Dbałość o wizerunek firmy – PR i komunikacja wewnętrzna
Odpowiedni wizerunek to istotny czynnik, wpływający na zdrowe
funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Public relations to intencjonalne
działania, których założeniem jest wywarcie wpływu, na
postrzeganie podmiotu. Metoda poprawy wizerunku, jest!-->…